Sunday, March 28, 2010

PUSAT RAWATAN PANJI ALAM SDN BHD

PENGENALAN

Pusat Rawatan Panji Alam Sendirian Berhad (PRPASB)
merupakan salah sebuah pusat
rawatan alternatif yang menawarkan
perkhidmatannya kepada semua kaum
tanpa mengira bangsa atau agama. PRPASB adalah salah sebuah pusat rawatan alternatif yang terkenal di
Ibukota Kuala Lumpur dan Lembah Klang.Kemudahan yang terdapat di PRPASB sangat selesa, nyaman dengan kemudahan alat pendingin udara 24 jam, layan yang ramah,
mesra dan berkualiti.

Walaupun anda orang biasa tetapi layanan taraf VIP disediakan untuk anda. Kaedah rawatan yang disediakan di sini adalah seperti berikut ; Rawatan Aura / Gelombang / Syifa / Tenaga Rohaniah untuk masalah penyakit biasa / penyakit berat dan gangguan makhluk halus ( jin ). Rawatan Urutan untuk penyakit angin, saraf, kemalangan, tenaga lelaki / wanita (sex), lumpuh dan lain - lain. Rawatan Bekam Lintah adalah untuk membuang darah beku, darah berpenyakit, darah kotor, saraf tersumbat dan lain - lain.

Ubat - ubatan yang digunakan di PRPASB adalah dalam bentuk herba dan air tenaga yang mendapat kelulusan Kementerian Kesihatan. JENIS RAWATAN / PERMASALAHAN - Penyakit biasa pada tubuh.

- Penyakit kronik pada tubuh.
- Penyakit gangguan rohani @ jin.
- Masalah saraf.
- Wanita lepas bersalin.
- Masalah putus cinta / rumahtangga / pasangan curang / poligami
dan lain - lain.
- Masalah perniagaan / kehidupan.
- Pengisian susuk ayat dan pembukaan pintu Tenaga Rohaniah.

PANDU ARAH


LOKASI PUSAT RAWATAN PANJI ALAM SDN BHD. Taman Sunway Batu Caves, Selangor. PRPASB terletak di sebelah depan pasaraya GIANT, Batu Caves.Jika anda datang dari Jalan Kuching, Taman Sunway Batu Caves terletak di sebelah kiri selepas stesen minyak Petronas Batu Caves.

Jika anda datang dari Sri Gombak atau Greenwood serta Lebuhraya Karak, Taman Sunway Batu Caves terletak di sebelah kanan, anda perlu membuat pusingan U apabila sampai di simpang empat berhadapan stesen minyak Esso & Shell, berpatah balik menghala ke Greenwood .

Dari simpang pusingan U, berjarak lebih kurang 20 meter anda akan melihat Restoran Zameer yang terletak di sebelah kiri. Sila masuk ke simpang tersebut dan terus ke Restoran Labu Labi dan masuk ke simpang kanan, bergerak terus ke hadapan anda akan dapati Hospital Bersalin, PRPASB terletak selang empat lot kedai daripada hospital tersebut.

Alamat :- Pusat Rawatan Panji Alam Sdn. Bhd.
No. 49 , Jalan SM 3, Taman Sunway Batu Caves,
68100 Batu Caves, Selangor.

peta

2 comments:

Zuraidah Zainudin said...

www.panjialampostnatal.blogspot.com

Menyediakan perkhidmatan penjagaan & rawatan tradisional Melayu bagi wanita lepas bersalin

Unknown said...

masih beroperasi ke tempat ni?

Post a Comment

 

Design by Amanda @ Blogger Buster